Aviva

3.04/5
hjk

Aviva - Co to za firma?

Atrakcyjność oferty
Kontakt z klientem
Cena / jakość

jhk

Czemu warto wybrać nas

Najważniejsze fakty:

01

jk

jk

jk

jk

03

jk

jk

04

jk

jk

jk

jk

06

jk

jk

Opinie klientów

Opinie klientów

Sprawdź, co mówią o nas klienci. Opinie są dla nas bardzo ważne, ponieważ pomagają nam stale doskonalić nasze usługi.

AL
Adam L
Mega ławki przed budynkiem
5/5
MJ
maciek Janiszewski
Duża pomoc że strony pracowników.
4/5
DN
Daniel Nowotarski
Ubezpieczalnia spoko ludzie też ale wieczny problem z aplikacją nie można nic zrobić bez konsultanta istna masakra.
3/5
L
Lesfink
OK!!!!!!!
5/5
RR
Ranjeet Raj Kumar
I have never experience such a sensitive target in my whole life until I met with Mr. Ethan Payne who is a skillful Bitcoin trader and has being handling my trade with his signal over a year now. With minimum $1000 you are sure to hit $11,050 all within a week. Thanks for your good work and God bless you. Contact him via: Email: ethanpayne700@gmail.com WhatsApp:+1 (256) 215-1536
5/5
AR
Adam Radzikowski
Dwa miesiące wyjaśniają zgłoszenie zalania podłogi, może do końca roku dadzą radę - poziom obsługi w skali 1 - 10, minus 5
1/5
SO
Serah Olalowo
i really can't recommend her in 100% but in summary she regained and was able to help me from my financial mess to a stable and financial balance. i invested my last 2000 dollars and i was restless because that was my last hope but behold she was able to help me generate the sum of 28,900 dollars all within a week. i really can't stop thanking her and i pray that God will crown her good work with everlasting happiness contact her for investment help via WhatsApp +12133736954 Email: anitacrypto44@gmail.com I love you. God bless you.
5/5
Y
Yvonne
Holowanie pojazdu bez żadnych problemów. Profesjonalna obsługa polisy przez pracownika infolinii. Wszystko mi wyjaśniono, powoli i ze szczegółami. Podczas odnowienia polisy otrzymałam dodatkowe upusty oraz rozszerzenie ryzyka. Jestem zadowolona i polecam firmę.
5/5
VB
Viktor BAliński
nie ubezpieczajcie mieszkań w Avivie ,bo to oszuści . ubezpieczasz coś a później okazuje się ,że nie masz tego ubezpieczonego
5/5
GS
Greg Sati
Bez zarzutów, atrakcyjne ceny
5/5
KS
Katarzyna Sowa
Porażka Sprawa dot.ubezpieczenia po zmarłym ciągnie się 5 lat
1/5
MW
Monika Wojtalewicz
Podjęłam pracę ale niestety długo to nie trwało , ponieważ rozwiązali dział wsparcia sprzedaży .
5/5
DT
D T
Towarzystwo Ubezpieczeniowe warte uwagi.
4/5
X
xxx
roszczenie zalatwione w 3 dni, bez zadnych problemów
5/5
PD
Patrycja Debiec
A ja bardzo polecam ... natrafiłam na znakomitego doradcę, Pan @Darek Bandurski - w przypadku pojawiających się problemów działa błyskawicznie. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, abym w momencie jak potrzebuję pomocy nie odebrał telefonu. Ostatni pobyt mój z dzieckiem w szpitalu....ubezpieczenie wypłacone w trybie expresowym. Pan Darek zawsze służy doradztwem i nigdy nie zawiódł w momencie jak potrzebna była pomoc. Uważam, że ubezpieczenie w tej w firmie...to jedno z lepszych inwestycji. Duża też w Tym zasługa odpowiedniego opiekuna a ja na takiego natrafiłam.
5/5
AM
Anna Maria
Solidna i profesjonalna firma . Infolinia działa bez zarzutu.Zgloszone szkody ubezpieczeniowe załatwione profesjonalnie i bardzo szybko bez zbędnych formalności. Zdecydowanie polecam. Agent ubezpieczeniowy godny polecenia:-)
5/5
PL
Pi Lu
Absolutnie odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą. Infolinia zamiast pomóc Klientowi stara się go pozbyć. Po dodzwonieniu się do właściwego działu Klient proszony jest o pozostawienie wiadomości (?). Infolinia to nie automatyczna sekretarka a Klientów obsługuje się wtedy, gdy dzwonią - w przeciwnym razie nie ma to żadnego sensu.
1/5
MS
Maciej Szulim
Firma Allianz odnowiła ubezpieczenie gazociągu Nord Stream 1.
1/5
JL
Jarosław Lesiewicz
Godne i pewne polecenia towarzystwo ubezpieczeniowe
5/5
ML
Michał Lechnio
Nie ma ubezpieczenia na skuter
3/5
P
Piotr
Standardowa obsługa ubezpieczeń na najwyższym poziomie...
5/5
MA
mark azerty
Calling again and again and again without response whole day nobody answers the phone I do not recommend it at all (Przetłumaczone przez Google) Dzwonią w kółko i w kółko bez odpowiedzi cały dzień nikt nie odbiera telefonu W ogóle tego nie polecam
1/5
TI
Thameur Issam
The worst customer service in the world nobody picks up the phone (Przetłumaczone przez Google) Najgorsza obsługa klienta na świecie nikt nie odbiera telefonu
1/5
SW
Sebastian Wu
Tragedia! Pełen dramat komunikacyjny. Jak nie boty to, to infolinia na której można spędzić pół dnia bez kompetentnego kontaktu. Trzymać się z daleka od nich!
1/5
MM
Mariusz Musiałek
Porażka jak pieniądze to potrafią zabrać , ale żeby zwrócić graniczy z cudem. Nikt nie odbiera telefonu. Żenada
1/5
MC
Mateusz Cz
Drożyzna, fatalna obsługa. Nie polecam
1/5
MG
Maksymilian Gałka
Kilka połączeń, aby spróbować uzyskać informację na temat pokrycia kosztów leczenia w podróży zagranicznej. Konsultanci albo przekierowują albo rozłączają się w trakcie rozmowy. Automat jest skonstruowany w taki sposób, aby utrudnić kontakt z właściwym działem. Nie polecam ubezpieczenia Allianz Travel
1/5
PS
Patryk Stosz
Nie polecam zalało mi mieszkanie czekam na pana od oględzin 8 dzień …
1/5
DD
D D
NIE POLECAM, WRĘCZ ODRADZAM Allianz jako ubezpieczyciela, od wielu lat płacę składki AC, uszkodziłam samochód i ubezpieczyciel zrobił wszystko aby nie wypłacić odszkodowania, łącznie z poddawaniem w wątpliwość faktu zdarzenia. Dostałam odmowę wypłaty odszkodowania, a weryfikacja trwała ponad 3 tygodnie. Mam u nich ubezpieczony również dom. Na pewno już nie będę korzystać z usług tej firmy.
1/5
K
Ka
Nie polecam ubezpieczalni Allianz, niekompetentni pracownicy, którzy utrudniają załatwienie spraw, nie odpowiadają na meile i telefony przez kilka dni. Odbierają auto zastępcze mimo nieukończonej naprawy. Zarzucają tekstami, że nie zmienią zdania i można ich sobie podać do sądu.
1/5
AS
Adrian Skibicki
Tragedia. Byłem na wakacjach i musiałem skorzystać z ubezpieczenia tzn. mieli pokryć koszt wizyty lekarskiej. Nie potrafili porozumieć się z ze szpitalem i wysłać emaili między sobą. Nie interesuje mnie kto zawinił, bo jestem klientem. Płacę i oczekuję czegoś w zamian. Spędziłem dodatkowo 3 godziny w szpitalu na wyjaśnianiu spraw płatności. 3h! Na końcu okazało się, ze raczej tego nie załatwia wiec musiałem zapłacić ponad 1000 zł z własnej kieszeni. A co jeśli bym nie miał? Masakra omijajcie szerokim łukiem.
1/5
AM
Anna Marcinkowska
Nie polecam ubezpieczenia ,ponieważ i tak w razie wypadku odmawiają wypłat ! Bezczelne panie na infoliniach !!!
1/5
RR
Ryszard Rosiński
25 minut wiszenia na słuchawce próbując dodzwonić się do infolinii, co chwilę komunikat żeby poczekać na połączenie, ale nie ma informacji na temat który jestem w kolejce albo ile to jeszcze może potrwać, podejrzewam że mógłbym tak wisieć jeszcze do wieczora i nic by to nie dało. Polecam zatrudnić kilku konsultantów więcej bo ten poziom obsługi to jest jakiś koszmar.
1/5
J
Jjkk
Nie polecam to mało powiedziane. Odradzam, omijać z daleka. Przez 10lat płacone składki po 300pln miesięcznie od wypadków i chorób. Niestety zerwanie Achillesa. Operacja, 3miesiace nie chodzenia i roczna niezdolność do pracy. 1200zl. Dziękuję wystarczylyby 4mc dołożenia w skarpete. Formalności dużo, wizyt i wiele stresu. PZU za zwichniety palec płaci 5000
1/5
R
Remigiusz
Mam ubezpieczenie tzw III filar i na życie, wpłacam ze 20 lat i cały czas mam dużo mniej niż wpłaciłem, tak pracują im pieniądze, o nic innego nie chodzi tylko o prowizje za nic nierobienie. Asystentów klienta to już chyba 4-tego mam, 20 lat temu dostałem wykres min że po 15 latach 15% zarobią na tym, a tu lipa cały czas na minusie a papiery są ostrożne. Nie polecam współpracy, to co widzę to brak wiedzy, umiejętności i naciąganie klientów na obiecanki o których z góry zarząd wie że się nie spełni. Tłumaczą że kryzys był, to nawet mogli by zmniejszyć prowizję iść w stronę klienta. Jednak w tej firmie to nie możliwe są nastawieni na maksymalny zysk, maksymalne koszty dla klienta. A nasze rządy post PRL wprowadzając reformę III filaru to nie wiem kto tam myślał pozwolili na prowizję 13-15% przez pierwsze kilka lat - nigdzie na świecie tak dobrze te firmy nie miały. NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOMU NAWET WROGOWI :)
1/5
MD
Marcin Domański
Nie polecam! Mimo umówienia się na termin podstawienia auta zastępczego, nikt się nie zjawił. Po kolejnych telefonach na infolinię zaproponowano mi auto na 2 dni, gdzie naprawa miała trwać 7 dni. Ta firma to żart. Odradzam!
1/5
D
Dawid
Nie są wiarygodni. Oszukali mnie na ponad 2000zł
1/5
JV
Jan van Haaster
SEE ALSO THE 2 UPDATEs AT THE END ! I asked for a Green Card for my car insurance. I got 1 as PDF but it is invalid as it contains no dates. If you fill in the dates yourself it is also invalid.... So I sent an email, one week later still no reply or reaction. So I called the helpline, for English press 6; very good; they promise to call you back within 4 hours. Of course nobody called me back since then... Update: I received later then a Green Card by postal letter, but again without dates so invalid....so again I called them but again nobody called back....Finally I logged in and managed to get a chat with somebody who spoke English; he was friendly, supportive and helpful and although it took some time he promised and managed to get one being made, and he immediately sent it by email as a PDF. So finally after 2 weeks of frustration I got my (now correct and valid) Green Card. Because of the help of this worker I decided to increase my 1 star to 2 stars... ps imagine you need immediately help, or something else urgently; then it would be nice if indeed somebody calls you back as is being promised ! UPDATE-1: me and my wife last week decided to have a look at the UFG database to see our data....it was done by our local insurance office. 1) there were 2 car insurances by Alianz registered for this same year ?! 1 correct one and 1 which was probably just an offer... 2) I (mentioned on both the car registration and on the insurance papers as the nr. 1 person) was not mentioned as being insured for this car, only my wife...?? So to correct both cases my wife called Alianz; case nr. 1 was solved by deleteing the wrong one; but nr. 2 was OK she said... So next day we go to UFG website and yes, it was NOT correct... So I called Alianz, option 6, we call you back within 4 hours, not. So my wife called the next morning; a friendly helpful young woman indeed saw the mistake, and promised to correct it immedeately, we should see the correct data at UFG within 1 or 2 hours. Not. Again called and we wait, and wait, and wait....so the 2 star is degraded to 1 star ! UPDATE-2: friday 30.6 I called just before 10.00, option 6, I would be called back within 4 hours. It is now friday 7.7 and I still wait for Alianz to call me back.... (Przetłumaczone przez Google) ZOBACZ TAKŻE 2 AKTUALIZACJE NA KOŃCU! Poprosiłem o Zieloną Kartę do ubezpieczenia samochodu. Dostałem 1 jako PDF, ale jest nieprawidłowy, ponieważ nie zawiera dat. Jeśli sam wypełnisz daty, jest to również nieważne.... Wysłałem więc e-mail, tydzień później nadal nie ma odpowiedzi ani reakcji. Zadzwoniłem więc na infolinię, w języku angielskim naciśnij 6; bardzo dobry; obiecują oddzwonić w ciągu 4 godzin. Oczywiście od tamtej pory nikt do mnie nie dzwonił... Aktualizacja: później otrzymałem zieloną kartę pocztą, ale znowu bez dat, tak nieaktualnych.. Więc znowu do nich zadzwoniłem, ale znowu nikt nie oddzwonił.. W końcu zalogowałem się i udało mi się porozmawiać z kimś, kto mówił po angielsku; był przyjazny, wspierający i pomocny, i chociaż zajęło to trochę czasu, obiecał i udało mu się sprawić, że taki powstał, i natychmiast wysłał go e-mailem jako plik PDF. Tak więc w końcu po 2 tygodniach frustracji otrzymałem moją (teraz poprawną i ważną) Zieloną Kartę. Dzięki pomocy tego pracownika postanowiłem zwiększyć moją 1 gwiazdkę do 2 gwiazdek. . . ps wyobraź sobie, że potrzebujesz natychmiastowej pomocy lub pilnie czegoś innego; wtedy byłoby miło, gdyby rzeczywiście ktoś oddzwonił, tak jak obiecuje! AKTUALIZACJA-1: ja i moja żona zdecydowaliśmy się w zeszłym tygodniu zajrzeć do bazy danych UFG, aby zobaczyć nasze dane....zrobiło to nasze lokalne biuro ubezpieczeniowe. 1) były zarejestrowane 2 ubezpieczenia samochodu w Alianz na ten sam rok ?! 1 poprawna i 1, która prawdopodobnie była tylko ofertą. . . 2) Ja (wymieniony zarówno w dowodzie rejestracyjnym jak iw dokumentach ubezpieczeniowych jako osoba nr 1) nie zostałem wymieniony jako ubezpieczony na ten samochód, tylko moja żona...?? Aby poprawić oba przypadki, moja żona zadzwoniła do Alianz; nr sprawy 1 został rozwiązany przez usunięcie niewłaściwego; ale nr. 2 było ok, powiedziała... Więc następnego dnia wchodzimy na stronę UFG i tak, to NIE było poprawne... Zadzwoniłem więc do Alianz, opcja 6, oddzwonimy w ciągu 4 godzin, nie. Więc moja żona zadzwoniła następnego ranka; sympatyczna, pomocna młoda kobieta rzeczywiście zauważyła błąd i obiecała go natychmiast poprawić, powinniśmy zobaczyć prawidłowe dane w UFG w ciągu 1 lub 2 godzin. Nie. Ponownie zadzwoniliśmy i czekamy, czekamy i czekamy. . . . więc 2 gwiazdki zostały zdegradowane do 1 gwiazdki! AKTUALIZACJA-2: piątek 30.6 Zadzwoniłem tuż przed 10.00, opcja 6, oddzwonię w ciągu 4 godzin. Jest teraz piątek 7.7 i wciąż czekam, aż Alianz do mnie oddzwoni....
1/5
AA
Ann Annie
Nie polecam!!! Potrafią tylko sprzedać ubezpieczenie a następnie nie interesują się klientem. Nie reagują na prośby o kontakt. Zmieniają co chwila opiekuna klienta, z którym nie udaje się skontaktować. Nie realizują ustaleń z klientem! Podnoszą składki bez konsultacji z klientem, mimo, wyraźnych dyspozycji o stałej składce. Następnie domagają się zapłaty ”zaległej kwoty” i jeszcze naliczają odsetki!!! Omijać szerokim łukiem!!!!!!!
1/5
JC
Janusz Czyżewski
Koszty, prowizje, zarządzanie, a wyniki funduszy żadne
1/5
Zanim zaufasz, poznaj

Aktualna oferta ubezpieczeń Aviva

Dokładamy starań, aby w przystępny i rzeczowy sposób przybliżyć wszystkim konsumentom problematykę ubezpieczeń na życie. Zaglądaj więc do nas regularnie i sprawdzaj nowe materiały, które regularnie publikujemy!

Aviva – Smart Life (produkt wycofany)

W 2017 r. Smart Life wyróżniało się na rynku uproszczonym sposobem zakupu, wyliczeniem składki online i prostą konstrukcją ochrony.

Sprawdź ofertę
Czemu warto wybrać nas

Zgłoszenie szkody w Aviva

01

Wypełnij formularz kontaktowy

Podaj podstawowe informacje, abyśmy mogli rozpocząć zgłoszenie szkody. Im dokładniejsze dane, tym szybciej się skontaktujemy i przejdziemy do kolejnych kroków. To zajmie tylko chwilę.

02

Skompletuj dokumenty

Aby sprawnie rozpatrzyć zgłoszenie, przygotuj potrzebne dokumenty. Upewnij się, że ich skany lub zdjęcia są czytelne – to przyspieszy cały proces.

03

Otrzymaj decyzję od ubezpieczyciela

Zespół przeanalizuje zgłoszenie i wkrótce podejmie decyzję o dalszym przebiegu, w tym ewentualnej wypłacie odszkodowania lub kolejnych krokach.

Zanim kupisz, porównaj!

Kalkulator ubezpieczenia na życie

Nasi doradcy pomogą Ci dopasować ubezpieczenie na życie do Twoich indywidualnych potrzeb.