SEE ALSO THE 2 UPDATEs AT THE END !
I asked for a Green Card for my car insurance. I got 1 as PDF but it is invalid as it contains no dates. If you fill in the dates yourself it is also invalid....
So I sent an email, one week later still no reply or reaction.
So I called the helpline, for English press 6; very good; they promise to call you back within 4 hours. Of course nobody called me back since then...
Update: I received later then a Green Card by postal letter, but again without dates so invalid....so again I called them but again nobody called back....Finally I logged in and managed to get a chat with somebody who spoke English; he was friendly, supportive and helpful and although it took some time he promised and managed to get one being made, and he immediately sent it by email as a PDF.
So finally after 2 weeks of frustration I got my (now correct and valid) Green Card.
Because of the help of this worker I decided to increase my 1 star to 2 stars...
ps imagine you need immediately help, or something else urgently; then it would be nice if indeed somebody calls you back as is being promised !
UPDATE-1: me and my wife last week decided to have a look at the UFG database to see our data....it was done by our local insurance office.
1) there were 2 car insurances by Alianz registered for this same year ?! 1 correct one and 1 which was probably just an offer...
2) I (mentioned on both the car registration and on the insurance papers as the nr. 1 person) was not mentioned as being insured for this car, only my wife...??
So to correct both cases my wife called Alianz; case nr. 1 was solved by deleteing the wrong one; but nr. 2 was OK she said...
So next day we go to UFG website and yes, it was NOT correct...
So I called Alianz, option 6, we call you back within 4 hours, not.
So my wife called the next morning; a friendly helpful young woman indeed saw the mistake, and promised to correct it immedeately, we should see the correct data at UFG within 1 or 2 hours.
Not.
Again called and we wait, and wait, and wait....so the 2 star is degraded to 1 star !
UPDATE-2: friday 30.6 I called just before 10.00, option 6, I would be called back within 4 hours.
It is now friday 7.7 and I still wait for Alianz to call me back....
(Przetłumaczone przez Google)
ZOBACZ TAKŻE 2 AKTUALIZACJE NA KOŃCU!
Poprosiłem o Zieloną Kartę do ubezpieczenia samochodu. Dostałem 1 jako PDF, ale jest nieprawidłowy, ponieważ nie zawiera dat. Jeśli sam wypełnisz daty, jest to również nieważne....
Wysłałem więc e-mail, tydzień później nadal nie ma odpowiedzi ani reakcji.
Zadzwoniłem więc na infolinię, w języku angielskim naciśnij 6; bardzo dobry; obiecują oddzwonić w ciągu 4 godzin. Oczywiście od tamtej pory nikt do mnie nie dzwonił...
Aktualizacja: później otrzymałem zieloną kartę pocztą, ale znowu bez dat, tak nieaktualnych.. Więc znowu do nich zadzwoniłem, ale znowu nikt nie oddzwonił.. W końcu zalogowałem się i udało mi się porozmawiać z kimś, kto mówił po angielsku; był przyjazny, wspierający i pomocny, i chociaż zajęło to trochę czasu, obiecał i udało mu się sprawić, że taki powstał, i natychmiast wysłał go e-mailem jako plik PDF.
Tak więc w końcu po 2 tygodniach frustracji otrzymałem moją (teraz poprawną i ważną) Zieloną Kartę.
Dzięki pomocy tego pracownika postanowiłem zwiększyć moją 1 gwiazdkę do 2 gwiazdek. . .
ps wyobraź sobie, że potrzebujesz natychmiastowej pomocy lub pilnie czegoś innego; wtedy byłoby miło, gdyby rzeczywiście ktoś oddzwonił, tak jak obiecuje!
AKTUALIZACJA-1: ja i moja żona zdecydowaliśmy się w zeszłym tygodniu zajrzeć do bazy danych UFG, aby zobaczyć nasze dane....zrobiło to nasze lokalne biuro ubezpieczeniowe.
1) były zarejestrowane 2 ubezpieczenia samochodu w Alianz na ten sam rok ?! 1 poprawna i 1, która prawdopodobnie była tylko ofertą. . .
2) Ja (wymieniony zarówno w dowodzie rejestracyjnym jak iw dokumentach ubezpieczeniowych jako osoba nr 1) nie zostałem wymieniony jako ubezpieczony na ten samochód, tylko moja żona...??
Aby poprawić oba przypadki, moja żona zadzwoniła do Alianz; nr sprawy 1 został rozwiązany przez usunięcie niewłaściwego; ale nr. 2 było ok, powiedziała...
Więc następnego dnia wchodzimy na stronę UFG i tak, to NIE było poprawne...
Zadzwoniłem więc do Alianz, opcja 6, oddzwonimy w ciągu 4 godzin, nie.
Więc moja żona zadzwoniła następnego ranka; sympatyczna, pomocna młoda kobieta rzeczywiście zauważyła błąd i obiecała go natychmiast poprawić, powinniśmy zobaczyć prawidłowe dane w UFG w ciągu 1 lub 2 godzin.
Nie.
Ponownie zadzwoniliśmy i czekamy, czekamy i czekamy. . . . więc 2 gwiazdki zostały zdegradowane do 1 gwiazdki!
AKTUALIZACJA-2: piątek 30.6 Zadzwoniłem tuż przed 10.00, opcja 6, oddzwonię w ciągu 4 godzin.
Jest teraz piątek 7.7 i wciąż czekam, aż Alianz do mnie oddzwoni....